Komunikat Startowy
Komunikat Startowy PAZUR GRYFA 2023
1. Zespół Organizacyjny:
Sławomir Ćwirko – kierownik zawodów, sędzia główny, budowniczy tras rowerowych tel. +48 602 449 660
Sebastian Zabielski – współorganizator, budowniczy trasy pieszych
STOPA Słupsk – pomoc przy organizacji
2. Termin i miejsce zawodów:
VIII Rajd na Orientację Pazur Gryfa odbędzie się w dniach 18-19 marca 2023 roku w Ośrodku Dwie Wieże , 76-113 Chudaczewko, Chudaczewko 1, powiat sławieński, województwo zachodniopomorskie.
3. Baza i biuro zawodów:
Ośrodek Dwie Wieże , 76-113 Chudaczewko, Chudaczewko 1, powiat sławieński, województwo zachodniopomorskie.
4. Forma rozgrywania zawodów:
· Trasa Piesza TP 12 – drużynowo
· Trasa Piesza TP 25 – indywidualna. W ramach tej trasy zostaną przeprowadzone Mistrzostwa Polski Lekarzy w Rajdach na Orientację na 25km
· Trasa Piesza TP 50 – indywidualna. W ramach tej trasy zostaną przeprowadzone Mistrzostwa Polski Lekarzy w Rajdach na Orientację na 50km
· Trasa Rowerowa TR 120 – indywidualna.
· ·Trasa Rowerowa TR 50 – indywidualna. W ramach tej trasy zostaną przeprowadzone Mistrzostwa Polski Lekarzy w Rowerowych Rajdach na Orientację
Wszystkie trasy pokonywane są w formule scorelauf – czyli zaliczanie punktów kontrolnych w dowolnej kolejności, bez tzw. punktów stowarzyszonych.
5. Program zawodów:
17 marca 2023 (piątek)
17:00 – Przyjmowanie uczestników w bazie rajdu
18 marca 2023 (sobota)
06:00 – Przyjmowanie uczestników, praca sekretariatu rajdu.
06:45 – Odprawa techniczna – trasa TP50 i Mistrzostwa Polski Lekarzy na 50km.
07:00 – start trasy TP50.
07:15 – Odprawa techniczna – trasa TR120
07:30 – start trasy TR120 .
09:45 – odprawa techniczna trasy TP12
10:00 – start trasy TP12
15:30 – limit czasu TP12
16:00 – zamknięcie mety trasy TP12
19:00 – limit czasu TP50 i TR120
19:30 – Zamknięcie mety trasy TP50 i TR120
19 marca 2023 (niedziela)
07:45 – odprawa trasy TP-25 i MPL
08:00 – start trasy TP-25 i MPL
08:45 – odprawa trasy TR50
09:00 – start trasy TR50 i MPL
15.00 – limit czasu obu tras
15.30 – zamknięcie mety obu tras
16.30 – opuszczenie bazy
7. Zgłoszenia:
Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej https://elektronicznezapisy.pl do dnia 16.03.2023r. oraz poprzez wypełnienie karty zgłoszeniowej w biurze (ilość miejsc ograniczona do wyczerpania zapasu map)
Link do zapisów : https://elektronicznezapisy.pl/event/7915/strona.html
8. Świadczenia startowe
· posiłek regeneracyjny po rajdzie
· punkty odżywcze z wodą i posiłkiem energetycznym na trasach TP50 i TR120
· woda i napoje na mecie rajdu
· komplet kolorowych map
· nocleg na sali – konieczna wcześniejsza rezerwacja (należy posiadać własny śpiwór i karimatę)
· łazienki i toalety w bazie zawodów,
· wrzątek do celów spożywczych, kawa, herbata
9. Postanowienia końcowe
· zawody odbędą się bez względu na pogodę,
· uczestnicy startują na własną odpowiedzialność,
· zabrania się korzystania z innych środków lokomocji niż przewidziane w regulaminie zawodów,
· uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo do świadczeń,
· za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada,
· obowiązuje nakaz przestrzegania zasad poruszania się po drogach publicznych, przepisów ruchu drogowego i ppoż.,
· ostateczna interpretacja komunikatu startowego oraz regulaminu należy do organizatorów,
· parking na ok. 30 samochodów dostępny w bazie zawodów,
· po wyczerpaniu miejsc parkingowych w bazie prosimy o korzystanie z parkingu przy leśniczówce oraz parkowania wzdłuż dróg zgodnie z przepisami o ruchu drogowym