Komunikat Startowy

Komunikat Startowy PAZUR GRYFA 2025

Komunikat Startowy PAZUR GRYFA 2025

1. Zespół Organizacyjny:

Sławomir Ćwirko – kierownik zawodów, sędzia główny, budowniczy tras rowerowych tel. +48 602 449 660

Sebastian Zabielski – współorganizator, budowniczy trasy pieszych

STOPA Słupsk, Fundacja „Świat To Za Mało”– pomoc przy organizacji

2. Termin i miejsce zawodów:

X Rajd na Orientację Pazur Gryfa odbędzie się w dniu 10 maja 2025

Krzynia 16, gmina Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie.

3. Baza i biuro zawodów:

Teren Fundacji „Świat To Za Mało” – Krzynia 16, gmina Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie

4. Forma rozgrywania zawodów:

· Trasa Piesza TP 12 – drużynowo

· Trasa Piesza TP 25 – indywidualna.

· Trasa Piesza TP 50 – indywidualna.


· Trasa Rowerowa TR 120 – indywidualna.


· Trasa Rowerowa TR 50 – indywidualna.

Wszystkie trasy pokonywane są w formule scorelauf – czyli zaliczanie punktów kontrolnych w dowolnej kolejności, bez tzw. punktów stowarzyszonych.

5. Program zawodów:

09 maja 2025 (piątek)

 18:00 – Przyjmowanie uczestników w bazie rajdu

10 maja 2025 (sobota)

 06:00 – Przyjmowanie uczestników, praca sekretariatu rajdu.

 06:45 – Odprawa techniczna – trasa TP50

 07:00 – start trasy TP50.

07:10 – Odprawa techniczna – trasa TR130

07:30 – start trasy TR130 .

08:45 – odprawa techniczna trasy TR50

09:00 – start trasy TR50

09:15 – odprawa techniczna trasy TP25

09:30 – start trasy TP25

09:45 – odprawa techniczna trasy TP12

10:00 – start trasy TP12

16:00 – zamknięcie mety trasy TP12 i TR50

17:30 – Zamknięcie mety trasy TP25

19:30 – Zamknięcie mety trasy TP50 

20:30 – Zamknięcie mety trasy TR130

11 maja 2024 (niedziela)

09:00 – opuszczenie bazy

7. Zgłoszenia:

Od 01 kwietnia 2025 do 08 maja 2025 – elektronicznie.

Po 08 maja 2024 – w biurze zawodów – w miarę dostępności map.

Link do zapisów: https://elektronicznezapisy.pl/event/13090.html

8. Świadczenia startowe

· posiłek regeneracyjny po rajdzie
· punkty odżywcze na trasach TP50 i TR130
· woda i napoje na mecie rajdu
· komplet kolorowych map
· nocleg na sali – konieczna wcześniejsza rezerwacja (należy posiadać własny śpiwór i karimatę)


· łazienki i toalety w bazie zawodów,
· wrzątek do celów spożywczych, kawa, herbata

9. Postanowienia końcowe

· zawody odbędą się bez względu na pogodę,
· uczestnicy startują na własną odpowiedzialność,
· zabrania się korzystania z innych środków lokomocji niż przewidziane w regulaminie zawodów,
· uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo do świadczeń,
· za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada,
· obowiązuje nakaz przestrzegania zasad poruszania się po drogach publicznych, przepisów ruchu drogowego i ppoż.,
· ostateczna interpretacja komunikatu startowego oraz regulaminu należy do organizatorów,
· przy bazie dostępnych będzie kilkanaście miejsc parkingowych. Prosimy o parkowanie prostopadle do jezdni
· po wyczerpaniu miejsc parkingowych przy bazie prosimy o parkowania wzdłuż dróg zgodnie z przepisami o ruchu drogowym