Komunikat Startowy
Komunikat Startowy PAZUR GRYFA 2025
Komunikat Startowy PAZUR GRYFA 2025
1. Zespół Organizacyjny:
Sławomir Ćwirko – kierownik zawodów, sędzia główny, budowniczy tras rowerowych tel. +48 602 449 660
Sebastian Zabielski – współorganizator, budowniczy trasy pieszych
STOPA Słupsk, Fundacja „Świat To Za Mało”– pomoc przy organizacji
2. Termin i miejsce zawodów:
X Rajd na Orientację Pazur Gryfa odbędzie się w dniu 10 maja 2025
Krzynia 16, gmina Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie.
3. Baza i biuro zawodów:
Teren Fundacji „Świat To Za Mało” – Krzynia 16, gmina Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie
4. Forma rozgrywania zawodów:
· Trasa Piesza TP 12 – drużynowo
· Trasa Piesza TP 25 – indywidualna.
· Trasa Piesza TP 50 – indywidualna.
· Trasa Rowerowa TR 120 – indywidualna.
· Trasa Rowerowa TR 50 – indywidualna.
Wszystkie trasy pokonywane są w formule scorelauf – czyli zaliczanie punktów kontrolnych w dowolnej kolejności, bez tzw. punktów stowarzyszonych.
5. Program zawodów:
09 maja 2025 (piątek)
18:00 – Przyjmowanie uczestników w bazie rajdu
10 maja 2025 (sobota)
06:00 – Przyjmowanie uczestników, praca sekretariatu rajdu.
06:45 – Odprawa techniczna – trasa TP50
07:00 – start trasy TP50.
07:10 – Odprawa techniczna – trasa TR130
07:30 – start trasy TR130 .
08:45 – odprawa techniczna trasy TR50
09:00 – start trasy TR50
09:15 – odprawa techniczna trasy TP25
09:30 – start trasy TP25
09:45 – odprawa techniczna trasy TP12
10:00 – start trasy TP12
16:00 – zamknięcie mety trasy TP12 i TR50
17:30 – Zamknięcie mety trasy TP25
19:30 – Zamknięcie mety trasy TP50
20:30 – Zamknięcie mety trasy TR130
11 maja 2024 (niedziela)
09:00 – opuszczenie bazy
7. Zgłoszenia:
Od 01 kwietnia 2025 do 08 maja 2025 – elektronicznie.
Po 08 maja 2024 – w biurze zawodów – w miarę dostępności map.
Link do zapisów: https://elektronicznezapisy.pl/event/13090.html
8. Świadczenia startowe
· posiłek regeneracyjny po rajdzie
· punkty odżywcze na trasach TP50 i TR130
· woda i napoje na mecie rajdu
· komplet kolorowych map
· nocleg na sali – konieczna wcześniejsza rezerwacja (należy posiadać własny śpiwór i karimatę)
· łazienki i toalety w bazie zawodów,
· wrzątek do celów spożywczych, kawa, herbata
9. Postanowienia końcowe
· zawody odbędą się bez względu na pogodę,
· uczestnicy startują na własną odpowiedzialność,
· zabrania się korzystania z innych środków lokomocji niż przewidziane w regulaminie zawodów,
· uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo do świadczeń,
· za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada,
· obowiązuje nakaz przestrzegania zasad poruszania się po drogach publicznych, przepisów ruchu drogowego i ppoż.,
· ostateczna interpretacja komunikatu startowego oraz regulaminu należy do organizatorów,
· przy bazie dostępnych będzie kilkanaście miejsc parkingowych. Prosimy o parkowanie prostopadle do jezdni
· po wyczerpaniu miejsc parkingowych przy bazie prosimy o parkowania wzdłuż dróg zgodnie z przepisami o ruchu drogowym