Komunikat Startowy
Komunikat Startowy PAZUR GRYFA 2024
1. Zespół Organizacyjny:
Sławomir Ćwirko – kierownik zawodów, sędzia główny, budowniczy tras rowerowych tel. +48 602 449 660
Sebastian Zabielski – współorganizator, budowniczy trasy pieszych
Krzysztof Gostomczyk – współorganizator
STOPA Słupsk, Dzik Parchowo – pomoc przy organizacji
2. Termin i miejsce zawodów:
IX Rajd na Orientację Pazur Gryfa odbędzie się w dniu 11 maja 2024
Jasień, gmina Czarna Dąbrówka, pomorskie.
3. Baza i biuro zawodów:
Szkoła Podstawowa w Jasieniu, Jasień 22, 77-116 Czarna Dąbrówka
4. Forma rozgrywania zawodów:
· Trasa Piesza TP 12 – drużynowo
· Trasa Piesza TP 25 – indywidualna.
· Trasa Piesza TP 50 – indywidualna.
· Trasa Rowerowa TR 120 – indywidualna.
· Trasa Rowerowa TR 50 – indywidualna.
Wszystkie trasy pokonywane są w formule scorelauf – czyli zaliczanie punktów kontrolnych w dowolnej kolejności, bez tzw. punktów stowarzyszonych.
5. Program zawodów:
10 maja 2023 (piątek)
19:00 – Przyjmowanie uczestników w bazie rajdu
11 maja 2023 (sobota)
06:00 – Przyjmowanie uczestników, praca sekretariatu rajdu.
06:45 – Odprawa techniczna – trasa TP50
07:00 – start trasy TP50.
07:15 – Odprawa techniczna – trasa TR120
07:30 – start trasy TR120 .
08:45 – odprawa techniczna trasy TR50
09:00 – start trasy TR50
09:15 – odprawa techniczna trasy TP25
09:30 – start trasy TP25
09:45 – odprawa techniczna trasy TP12
10:00 – start trasy TP12
16:00 – zamknięcie mety trasy TP12 i TR50
17:30 – Zamknięcie mety trasy TP25
19:30 – Zamknięcie mety trasy TP50 i TR120
12 maja 2024 (niedziela)
08:00 – opuszczenie bazy
7. Zgłoszenia:
Od 11 kwietnia 2024 do 08 maja 2024 – elektronicznie.
Po 08 maja 2024 – w biurze zawodów – w miarę dostępności map.
Link do zapisów: https://elektronicznezapisy.pl/event/10624/strona.html
8. Świadczenia startowe
· posiłek regeneracyjny po rajdzie
· punkty odżywcze na trasach TP50 i TR120
· woda i napoje na mecie rajdu
· komplet kolorowych map
· nocleg na sali – konieczna wcześniejsza rezerwacja (należy posiadać własny śpiwór i karimatę)
· na terenie bazy jest możliwość rozbicia namiotu,
· łazienki i toalety w bazie zawodów,
· wrzątek do celów spożywczych, kawa, herbata
9. Postanowienia końcowe
· zawody odbędą się bez względu na pogodę,
· uczestnicy startują na własną odpowiedzialność,
· zabrania się korzystania z innych środków lokomocji niż przewidziane w regulaminie zawodów,
· uczestnik, który nie zgłosił się na starcie traci prawo do świadczeń,
· za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada,
· obowiązuje nakaz przestrzegania zasad poruszania się po drogach publicznych, przepisów ruchu drogowego i ppoż.,
· ostateczna interpretacja komunikatu startowego oraz regulaminu należy do organizatorów,
· parking na ok. 30 samochodów dostępny w bazie zawodów,
· po wyczerpaniu miejsc parkingowych w bazie prosimy o parkowania wzdłuż dróg zgodnie z przepisami o ruchu drogowym